Actualitate

O aplicaţie care găseşte soluţii de parcare inteligente în oraşele supra-aglomerate, câştigătoarea unui concurs internaţional de IT

O soluție de parcare inteligentă de tip Internet of Things este câștigătoarea la nivel național a celei de-a doua ediţii a competiţiei internaţionale Business Wall of Fame. PARKING+PLUS este o soluţie de parcare inteligentă în oraşele supra-aglomerate.

Dezvoltat de o firmă din domeniu IT, conceptul propune o nouă abordare a serviciilor de parcare, cu accent pe oferirea de informaţii referitoare la disponibilitatea locurilor de parcare, metode alternative de plată cu telefonul, dar mai ales gestiunea flexibilă de lungă şi scurtă durată a accesului în parcările securizate, atât pentru segmentul corporate (gestiune acces angajaţi, colaboratori, vizitatori, participanţi evenimente), cât şi pentru cel rezidenţial.

În zilele noastre, şoferii se confruntă cu tot mai multe probleme atunci când vine vorba de parcare, precum timpul pierdut în căutarea unui loc liber . PARKING+PLUS este un ecosistem inovativ de aplicaţii web, mobile şi hardware ce permite identificarea în timp real a celor mai apropiate locuri de parcare, precum şi rezervarea şi plata acestora de pe telefonul mobil şi accesul rapid în aceste spaţii. Mai mult, utilizatorii îşi pot înscrie pe platformă propriile spaţii de parcare şi le pot oferi spre închiriere pe timp de noapte sau în weekend. Suntem convinși că soluția noastră poate fi implementată cu succes nu numai în România, cât și în orice altă țară în care situația parcărilor poate fi optimizată”, a declarat Cristian Ureche, reprezentantul PARKING+PLUS.  


Soluţia de parcare inteligentă PARKING+PLUS a câştigat în România premiul pentru „Cea mai bună soluţie de business”. Soluţia va beneficia de o campanie de promovare naţională în valoare de până la 30.000 de euro.

La nivel național au fost înscrise 23 soluții de tip Internet of Things care au primit peste 5.000 de voturi. 63 de companii s-au declarat suporteri ai uneia dintre soluțiile participante.


În cadrul celor 8 țări înscrise în concurs, peste 200 de aplicaţii au fost primite şi peste 42.000 de utilizatori au votat pentru soluţiile de tip Internet of Things.

A doua ediţie a competiţiei „Business Wall of Fame” s-a derulat în România și în alte 7 ţări europene (Austria, Croația, Germania, Grecia, Ungaria, Macedonia și Slovacia). În total, peste 200 de dezvoltatori de soluţii IoT au trimis aplicaţii şi 160 de soluţii au fost acceptate şi încărcate pe platforma competiţiei wallofbusiness.com.


Soluţiile înscrise provin din industrii diverse, precum transporturi, servicii, comerț, logistică, clădiri/ oraşe inteligente. Peste 42.000 de utilizatori din cele opt ţări participante în competiţie au votat pentru soluţia favorită, ajutând astfel experţii din juriile naționale să aleagă cele mai bune soluţii IoT din fiecare țară.

Ultimele Stiri
abonare newsletter