Contractul de un miliard de lei pentru realizarea viaductelor din județul Cluj de pe A3, de la Nădășelu și Topa Mică, a fost semnat de CNAIR, însă cu un nou termen final.
După zeci de ani de amânări și promisiuni neonorate, primul drum expres din Ardeal, care face legătura între Oradea și Autostrada Transilvania, a fost deschis circulației.
O autoutilitară a fost cuprinsă de flăcări în timp ce se deplasa pe A3, iar intervenția promptă a pompierilor a eliminat riscul producerii unei tragedii.
Lucrările pe şantierul Drumului Expres ce va asigura legătura dintre A3 şi DN 1, la Tureni, au ajuns la un stadiu fizic de 14,15%, a declarat Cristian Pistol, directorul CNAIR.
„Lotul Meseș” al A3 ar putea avea constructor luna aceasta, în condițiile în care constructorul Makyol a câștigat contestația împotriva CNAIR pentru lotul Poarta Sălajului-Zalău-Nușfalău.
Secțiunea Nădăşelu-Zimbor-Poarta Sălajului (A3) prezintă un peisaj dezolant, cu şantiere pustii. Şansele de încadrare în jaloanele PNRR până în 2026, pentru a beneficia de banii europeni, sunt tot mai mici.
Până la finalul lunii martie va fi inaugurat primul segment de drum expres pe o distanță de 19 km între Oradea și Autostrada Transilvania, o „reușită” anunțată de CNAIR în an electoral, după 35 de ani de amânări.
CNAIR a semnat cu constructorul Precon contractul pentru proiectarea și execuția segmentului de 29 km Chiribiș-Biharia de pe Autostrada Transilvania (A3).