Monitorul Cartierelor

CTP Cluj-Napoca refuză să introducă linie directă între cartierele Grigorescu şi Gheorgheni. Care este motivul

În 2014, după ce consilierul local Ioan Bîldea a propus înfiinţarea unor linii de transport directe între cartierele Zorilor şi Gheorgheni şi Grigorescu şi Gheorgheni, primarul Emil Boc declara că acest lucru se va face pe măsură ce vor sosi cele 40 de autobuze noi.

Foto arhivă Foto arhivă

Din 2014, consilierul local Ioan Bîldea a continuat demersurile pentru înfiinţarea a două linii directe de transport în comun. Răspunsul final al Companiei de Transport Public Cluj-Napoca a fost formulat în urmă cu câteva zile şi a fost negativ. Au fost prea puţine cereri ceea ce înseamnă că nu vom avea autobuze directe care să lege cele trei cartiere. “Numărul călătorilor care solicită o linie directă între Gheorgheni (mai precis zona Iulius Mall) şi cartierele Grigorescu şi Zorilor este redus. Legătura este realizată prin transbordare în staţia Mareşal Constantin Prezan (strada Aurel Vlaicu), staţie comună pentru liniile 46B (cartier Zorilor – strada Aurel Vlaicu), 30 (cartier Grigorescu – strada Aurel Vlaicu) şi cele care deservesc cartierul Gheorgheni (24, 24B, 25, 34 şi 48). Elevii şi studenţii, principalii beneficiari ai liniilor solicitate beneficiază prin hotărâri de Consiliu Local de abonamente gratuite pe două linii”, se arată în răspunsul CTP la o solicitare a consilierului Ioan Bîldea.

Reprezentanţii CTP Cluj-Napoca, au mai precizat că “în parte, problema va fi rezolvată odată cu finalizarea sistemului de ticketing care va permite eliberarea biletelor pe durată de timp astfel încât deplasarea va fi posibilă cu orice mijloc de transport în intervalul de timp”.


Potrivit CTP Cluj-Napoca, compania nu are posibilitatea să asigure posibilitatea transortului cu o singură linie pentru toţi locuitorii.  

Ultimele Stiri
abonare newsletter