monitorulcj.ro Menu

Economie

Produsele antirid şi cele dermatocosmetice se află în topul vânzărilor online ale Farmec (P)

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunţă că Fiolele cu Acid Hialuronic de concentrație 5% și Fiolele cu colagen se menţin în topurile preferinţelor românilor, fiind în 2017 cele mai solicitate produse în magazinul online.

Astfel, în clasamentul vânzărilor online se află produse din gamele Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 Derma+ Premium Care şi Aslavital Mineralactiv.

Cea mai vândută gamă online este Gerovital H3 Evolution, creată pe baza ingredientelor active de ultimă generație care oferă produselor o eficacitate demonstrată clinic. Din gama Gerovital H3 Evolution, cele mai solicitate produse au fost Fiolele cu Acid Hialuronic de concentrație 5%, Serul cu Acid Hialuronic 6% și Crema antirid cu Acid Hialuronic 3%.

Pe următoarea poziţie este gama Gerovital H3 Derma+ Premium Care, prima gamă premium de dermatocosmetice din portofoliul Farmec, lansată în primăvara anului 2017, cu ocazia aniversării Gerovital 50 de ani.

Aslavital Mineralactiv, a treia gamă din topul preferințelor consumatorilor, este o altă gamă unică pe piaţa locală, care are la bază extract ecocertificat de Goji și Argilă 100% naturală, extrasă dintr-o sursă unică – Munții Pădurea Craiului.

În 2017, vânzările din magazinul online au înregistrat o creştere de circa 23% faţă de 2016. Comenzile plasate online au fost realizate atât din ţară, cât şi din străinătate.