monitorulcj.ro Menu

Economie

În 2017, Farmec a alocat un buget de peste 650.000 de euro în modernizarea şi retehnologizarea producţiei (P)

Mircea Turdean

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, continuă să dezvolte unul dintre cele mai extinse şi puternice portofolii multibrand de pe piaţa locală prin investiţiile în retehnologizare şi modernizare a proceselor de producţie.

În anul 2017, compania a investit în aceste activități de inovare un buget de peste 650.000 de euro.

„Anul 2017 a înscris definitiv inovaţia şi performanţa în istoria Farmec, orientându-ne pe un curs ascendent, pe care ne-am propus să îl menţinem în continuare. Sunt două elemente care stau la baza strategiei noastre de business şi care ne-au ajutat să setăm tendinţele industriei locale de cosmetică. Am mizat pe inovaţie în fiecare etapă de dezvoltare a produselor noastre: concept, selectarea ingredientelor active și dozarea optimă a acestora, alegerea ambalajelor ergonomice și sigure în utilizare, perfect adaptate formulărilor lor. Acest fapt ne-a permis, într-un ritm extrem de alert, să lansăm game întregi de produse de maximă eficienţă, unice pe piaţă, care să ne consolideze poziţia de lider local de cosmetice. Este un statut pe care, îl vom reconfirma şi în 2018 prin planurile noastre de dezvoltare”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec. 

Anual, Farmec lansează şi modernizează minim 100 de produse noi, iar capacitatea totală de producţie este de circa 27 milioane de produse.