monitorulcj.ro Menu

Economie

În premieră, Farmec lansează prima gamă din segmentul cosmeticelor de lux - Gerovital Luxury (P)

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, pătrunde pe piaţa cosmeticelor de lux şi lansează prima sa gamă din acest segment – Gerovital Luxury.

Gama valorifică o strategie anti-age unică, care integrează întârzierea îmbătrânirii celulare şi neutralizarea efectelor provocate de stresul fizic şi emoţional.

Gerovital Luxury este prima gamă de lux din portofoliul Farmec, producătorul clujean mizând pe puterea şi încrederea consumatorilor în brandul Gerovital, odată cu penetrarea acestui segment de piaţă.

Poziţionarea pe segmentul de lux a gamei este reflectată atât de ingredientele de ultimă generaţie optim dozate, formulările spectaculoase cât şi de ambalajul premium, care are la bază un design minimalist, elegant şi rafinat.

Prima gamă de lux Gerovital a fost dezvoltată pe baza ultimelor descoperiri din medicina avangardistă regenerativă şi utilizează ingrediente ultra-active, ce revitalizează proteinele tinereţii şi cresc longevitatea celulară, aducând o infuzie de tinereţe şi frumuseţe tenului.

Linia este formată din douăsprezece produse revoluţionare, foarte concentrate, care aplicate în cantităţi mici, asigură beneficii vizibile imediat, cu efecte de durată. Aceasta a fost concepută sub forma unui tratament complex de îngrijire: curăţare, tonifiere, hidratare, lifting, albire, antirid şi regenerare.

Noile produse se adresează persoanelor cu vârsta cuprinsă între 25 şi 55 de ani, care sunt foarte bine informate în legătură cu ultimele tendinţe din domeniul îngrijirii personale, acordă o atenţie deosebită caracteristicilor specifice ale unui produs şi experienţei personale cu brandul.