Economie

Un brand clujean pe primul loc la produse de îngrijire

<p /><strong>Brandul Gerovital, aflat în portofoliul companiei Farmec Cluj-Napoca, ocupă locul I în Topul produselor de îngrijire, conform rezultatelor unui studiu realizat de Unlock Market Research, făcute publice pentru revista Biz.</strong>

Măsurarea nu s-a făcut din perspectiva financiară, ci din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate, acordată de către consumatori.
Gerovital ocupă locul doi în Top 50 branduri româneşti, înregistrând un salt de două poziţii faţă de ediţia de anul trecut.
Alături de Gerovital, topul include alte două branduri aflate în portofoliul companiei Farmec Cluj-Napoca: Farmec (locul 12) şi Doina (locul 38).
„Suntem onoraţi să ne aflăm pe podiumul celor mai puternice branduri româneşti, întrucât părerea consumatorilor este cel mai relevant etalon pentru activitatea oricărei companii. Ne mândrim cu o evoluţie pozitivă de la an la an, atât din punct de vedere comercial cât şi al aprecierii tot mai mari de care ne bucurăm din partea consumatorilor. Le mulţumim pe această cale tuturor celor care ne-au trimis mesaje şi s-au implicat în toate demersurile derulate sub brandul Gerovital, în mod special pe parcursul campaniei «Hai să aducem România acasă!», a declarat Mircea Turdean, Directorul General al Farmec.

Ultimele Stiri
abonare newsletter