monitorulcj.ro Menu

Aproape 6.000 de clujeni si-au ?notat? functionarii

In urma cu exact o luna, birourile functionarilor Primariei au fost dotate cu butoane ce permit "evaluarea" persoanei din spatele ghiseului„Controlorii de opinie“ ai Primariei Cluj-Napoca, un sistem electronic care permite votarea serviciilor oferite de angajati, au fost folositi de aproape 6.000 de clujeni.      Cei mai multi dintre ei au votat „foarte bine“ pentru serviciile angajatilor primariei.     Votati-va functionarii!De la jumatatea lunii iulie, ghiseele de relatii cu publicul din cadrul Centrului de Informare pentru Cetateni (CIC), de pe strada Motilor nr. 7, au fost dotate cu „controlori de opinie“. Acesti „controlori“ sint de fapt un sistem format dintr-un dispozitiv electronic ce este montat pe biroul fiecarui angajat de la CIC. Contine o fotografie, numele complet al angajatului respectiv, precum si trei butoane marcate cu „nesatisfacator“, „bine“, „foarte bine“.     Dispozitivul de inregistrare a voturilor este electronic si transmite datele unei statii centrale care inregistreaza ora, statia si mesajul transmis.    4.858 de voturi „foarte bine“Timp de o luna au trecut pragul CIC 21.772 de cetateni. Dintre acestia, numai 5.989 si-au exprimat opinia cu privire la serviciile de care au beneficiat din partea angajatilor primariei. 4.858 dintre voturi au fost pentru „foarte bine“, 1.127 pentru „bine“ si 4 pentru „nesatisfacator“, precizeaza reprezentantii Biroului de Presa al Primariei. Dintre notele „nesatisfacator“, 3 au fost la ghiseul de relatii cu publicul pentru serviciul urbanism si s-au referit la nemultumiri legate de raspunsul oferit la solicitari, nu la felul in care s-au purtat angajatii Primariei cu cetatenii, arata reprezentantii municipalitatii.      Unii clujeni au votat, insa, si gresit, astfel ca s-au primit si doua „retractari“ de la persoane care au apasat din greseala pe alte butoane decit cele pe care doreau sa le foloseasca.    Cel mai bun functionar, numit angajatul luniiCel mai apreciat functionar de catre cetateni, care va primi titlul de „angajatul lunii“, a intrunit un numar de 720 de „foarte bine“, 8 „bine“ si nici un „nesatisfacator“. Este vorba despre inspectorul Diana Ariesean, care asigura relatii cu publicul la ghiseul urbanism.      Din aceasta analiza, s-a observat ca timpii medii de procesare pe persoana se situeaza intre 2,45 de minute si 12,57 de minute. Primarul Sorin Apostu apreciaza, insa, ca acesti timpi s-ar putea imbunatati.     „Consider ca se mai poate lucra la imbunatatirea acestei diferente mari intre timpul in care un angajat ofera raspuns unui cetatean. O data cu implementarea proiectului informatic de furnizare de servicii online vom aduce, cu siguranta, o ameliorare la acest capitol de furnizare de servicii publice“, a declarat Apostu.     Ce este CIC?La CIC sint 25 de ghisee, fiind de fapt Biroul de relatii cu publicul, interfata Primariei. Ofera informatii generale cu privire la orice problema de interes public. In CIC se regasesc si casieriile Primariei, unde se achita taxele aferente serviciilor prestate de institutie, mai putin taxele si impozitele locale.

comments powered by Disqus