monitorulcj.ro Menu

Consumul de gaze naturale ? facturat in functie de modalitatea aleasa de consumator

Începând cu aceasta luna, E.ON Gaz România pune în practica optiunile exprimate de clientii sai în noile contracte de furnizare cu privire la modalitatea de facturare a consumului de gaze naturale pe care acestia au considerat-o mai convenabila si mai avantajoasa: facturarea în baza autocitirii indexului contorului de gaz sau în baza programului de consum lunar. (…)     Conform noului contract trimis tuturor clientilor E.ON Gaz România la sfârsitul anului trecut, toti clientii casnici si noncasnici din categoriile de consum B1 - B3 au posibilitatea sa opteze pentru una dintre cele doua modalitati de facturare a consumului de gaze naturale: facturarea consumului în baza autocitirii indexului contorului de gaz sau facturarea în baza unui program de consum lunar, fie efectiv realizat de catre client în anul anterior, fie estimat de client pentru anul în curs.      Astfel, facturarea consumului de gaze naturale se va realiza lunar în baza optiunii formulate de catre client în contractul de furnizare a gazelor naturale. O data la trei luni indexul contorului de gaz va fi citit de catre personalul autorizat, posibilele diferente de consum înregistrate fiind regularizate în prima factura emisa dupa citirea consumului efectiv.      Datorita acestor schimbari în modalitatea de facturare, data emiterii facturilor pentru o parte a clientilor E.ON Gaz România se modifica temporar, intervalul de facturare cuprinzând în aceste cazuri o perioada mai mica sau mai mare de 30 de zile calendaristice. Aceasta situatie este tranzitorie, intervalul de facturare revenind la de 30 de zile calendaristice începând cu luna iulie a.c.      E.ON Gaz România a informat în mod direct toti clientii despre aceste aspecte, prin intermediul unei scrisori care a fost trimisa titularului de contract împreuna cu factura de gaze naturale. Scrisoarea contine precizari referitoare la modul de facturare pentru care a optat clientul în contractul de furnizare semnat si returnat companiei noastre.     Canale de plata Clientii companiilor E.ON Gaz România si E.ON Gaz Distributie au la dispozitie în prezent o gama larga de posibilitati de achitare a facturilor prin intermediul multiplelor solutii de plata oferite de BRD – Groupe Société Générale, ING, Banca Transilvania, UniCredit Tiriac, Banca Comerciala Carpatica, MKB Romexterra, Creditcoop, PayPoint si Payzone.     Efectuarea platii facturilor prin intermediul tuturor acestor canale de încasare este sigura, transferurile se efectueaza fara întârzieri si nu se percep comisioane. La nivelul judetului Sibiu, companiile E.ON pun la dispozitia clientilor lor un numar de 189 de locatii, din care: 18 agentii BRD – Groupe Société Générale; 5 agentii ING Bank; 13 agentii ale Bancii Transilvania; 6 agentii ale UniCreditTiriac; 2 agentii ale MKB Romexterra; 9 agentii ale Bancii Comerciale Carpatica; 12 agentii ale Bancii Centrale Cooperatiste Creditcoop; 21 de puncte de încasare Payzone; 102 puncte de încasare PayPoint.     Clientii care nu sunt familiarizati cu metodele moderne de plata a facturilor au posibilitatea de a achita facturile în numerar la majoritatea punctelor de încasare ale institutiilor nominalizate anterior.Departamentul Relatii Publice si Comunicare E.ON România

comments powered by Disqus