monitorulcj.ro Menu

Alfa Romeo a plecat la Huedin

Banca Transilvania a desemnat cistigatorii campaniei „ Ai card la Banca Transilvania poti cistiga un autoturism Alfa Romeo".  La promotie au participat toti posesorii de carduri Mastercard FORTE sau Visa GOLD, clienti ai bancii, care au folosit cardul pentru achitarea de produse si servicii la comerciantii din tara sau din strainatate, realizind cel putin o tranzactie de minim 10 lei noi. Campania a avut ca scop incurajarea utilizarii de carduri pentru plata comarciantilor.Pro cardReprezentantii Bancii Transilvania afirma ca prin aceasta promotie s-a dorit o rasplata pentru fidelitatea clientilor sai, dar si incurajarea utilizarii cardului pentru plata la comercianti. Campania a fost demarata la sfirsitul anului trecut si au participat toti posesorii de carduri Mastercard FORTE sau Visa GOLD, clienti ai bancii, care au folosit cardul pentru achitarea de produse si servicii la comerciantii din tara sau din strainatate, realizind cel putin o tranzactie de minim 10 RON.  Premii zilniceMarele premiu, un autoturism ALFA ROMEO GT, in valoare de peste 23.000 EUR, a fost cistigat de Felicia Codlea, din localitatea Huedin, clienta a Bancii Transilvania. Campania a cuprins, de asemenea, premii zilnice, constind in tragerea la sorti a cite unei tranzactii cistigatoare - mai precis, contravaloarea acesteia (dar nu mai mult de 1.000 RON), dintre cele efectuate in perioada promotiei (23 octombrie - 22 decembrie 2006). Astfel, au fost acordate 45 premii, in valoare de peste 9.391 RON.„Faptul ca avem un cistigator dintr-un oras mai mic, asa cum este Huedin, demonstreaza faptul ca, si in aceste localitati, persoanele au inceput sa aiba obiceiul de a folosi cardul pentru a achita produse sau servicii la diversi comercianti. Sintem siguri ca trendul va continua si ca, din ce in ce mai mult, ponderea acestor tipuri de tranzactii va creste fata de simplele ridicari de numerar de la  bancomat", afirma Gabriela Nistor, Director Retail Banking, Banca Transilvania.Ce a adus promotia „Ai card de la Banca Transilvania, poti avea un autoturism Alfa Romeo" a fost o campanie de succes. Promotia a avut ca rezultate consolidarea portofoliului de carduri al bancii, in perioada promotiei fiind emise nu mai putin de 5.192 carduri Mastercard Forte. In plus, fata de luna octombrie 2006, la sfirsitul lui decembrie volumul tranzactiilor facute cu cardul de credit Mastercard Forte la comercianti a crescut cu 76%, respectiv cu 49%, in cazul cardului Visa Gold. Mai multe tranzactii la bancomatDe asemnea, a fost atins obiectivul campaniei, conform caruia Banca Transilvania si-a propus sa incurajeze utilizarea cardului pentru achitarea cu ajutorul acestuia, la comercianti, a unor servicii si produse. In perioada promotiei, procentul tranzactiilor efectuate cu cardurile de credit la comercianti, comparativ cu cele facute la bancomate a crescut de la 26,75% la 36,5% - in cazul cardului MasterCard FORTE, respectiv de la 58,7% la 64,24% - in ceea ce priveste cardul Visa Gold.Banca Transilvania este unul dintre cei mai mari jucatori pe piata cardurilor din Romania, detinind o cota de 9,7%. Pina acum, Banca Transilvania a emis peste 893.000 de carduri, dintre care aproximativ 55.000 sint carduri de credit.  

comments powered by Disqus