monitorulcj.ro Menu

Adevarul despre viata pe Marte

Se crede ca pe planeta Marte a existat viata in urma cu miliarde de aniCea mai faimoasa „dovada" a vietii pe Marte sunt cele doua imagini realizate de sondele spatiale Viking 1 si Viking 2, in 1976 si 1978, a unei regiuni care acum este numita Cydonia. In fotografii se poate identifica o figura umana, in esenta un fel de Sfinx pe suprafata planetei, dar imaginile au fost indosariate ca simple iluzii de umbre si lumini, fiind insa scoase la lumina si publicate. Timp de peste 20 de ani Cydonia a ramas un mister, dar NASA a hotarat, in cadrul misiunii Mars Global Surveyor 1997-2006, sa lamureaca situatia si a realizat un studiu amanuntit, realizand un proiectie 3D, folosindu-se si de Mars Express. In prezent fata din Cydonia este considerata o iluzie, un exemplu perfect de oameni care vor sa vada un chip de om acolo unde nu este nimic. Dovada cea mai clara a acestui fapt este ca in numarul urias de fotografii disponibile de pe Marte, in ziua de azi, din ce in ce mai multa lume vede figuri umane pe stanci si pietre, multi crezand NASA tace voit pentru a ascunde adevarul. Descoperiri neasteptate Si cum un Sfinx nu putea sa fie singur, pe Marte au fost identificate structuri piramidale, mai multe fiind identificate in apropiere de figura umana din Cydonia. NASA a dezmintit ca ar fi vorba de structuri cladite sustinand ca sunt realizate natura. Desi piramide pot fi explicate stiintific, nimeni nu a indraznit sa fie categoric cu privire la procesul care a dat nastere unor asemenera monumente, iar proximitatea cu „sfinxul" martian, a facut din piramidele din Cydonia un subiect favorit al conspirationistilor. In fotografiile recente realizate de rover-ul Opportunity se poate observa un punct deasupra orizontului, explicat de NASA insa ca fiind un simplu artefact al camerei sau un fir de praf. Mai multi internauti au descoperit insa fotografii realizate la cateva secunde distanta ce nu prezentau aceleasi defecte. Mai mult, observatiile au fost facute la putin timp dupa ce NASA a declarat cu un fenomen neindentificat inca, ii ajuta la mentinerea curatenei rover-ului. Dovezi In 1996 a fost publicat un studiu, in reputatul jurnal Science, care a facut celebru un mic asteroid, Allan Hills 84001, descoperit in Antarctica si care s-a dovedit a fi de originie martiana. Acesta prezenta urme de viata microbiana fosilizata. De atunci au aparut mai multe teorii cu privire la micul asteroid, dar nici una nu a reusit sa dovedeasca sau sa infirme lucrarea originala. ALH 84001 este singura dovada posibila recunoscuta NASA ca avand potentialul de a fi adevarata. Cea mai vizionata „dovada de nedisputat" a vietii pe planeta rosie este o poza panoramica, realizata de rover-ul Spirit, care a facut inconjurul lumi. In ea se poate observa o figura umana, foarte asemanatoare cu cea al unui Sasquatch. NASA a incercat sa linisteasca pe toata lumea spunand ca este vorba doar de o simpla piatra si este doar o iluzie ca cea din zona Cydoniei. In incheierea acestei enumerari, va prezentam un alt caz, dar de aceasta data nu este vorba de o conspiratie ci doar de o coincidenta care va pune un zambet pe fata tuturor. Vor mai dura probabil cateva zeci de ani pana vom avea parte de dovezi indisputabile cu privire la fosta sau actuala prezenta a vietii pe Marte, insa atunci se va schimba cu desavarsire viziunea noastra asupra civilizatiei umane si al locului nostru in Univers.

comments powered by Disqus