monitorulcj.ro Menu

Call center la Banca Transilvania

Suport si informareSe doreste astfel facilitarea accesului la informatii generale despre banca sau cu privire la produsele oferite, precum si acordarea de asistenta în mod rapid, profesionist si eficient. Functiunile serviciului de Call Center al Bancii Transilvania sint: informarea clientilor –  obtinerea de date precum dobinzile si comisioanele practicate, promotii, soldul conturilor deschise la Banca Transilvania, adresele unitatilor bancii si a locatiilor bancomatelor etc.; suport specializat pentru utilizarea cardurilor - verificarea tranzactiilor, inclusiv a celor efectuate prin Internet, blocarea cardurilor, asistenta în ceea ce priveste citirea extrasului etc.; suport pentru utilizarea  serviciului de Internet Banking BT 24 - consultanta telefonica pentru instalarea si utilizarea aplicatiei, verificarea operatiunilor; suport pentru achizitionarea de credite destinate persoanelor fizice sau de produse IMM; efectuarea de actiuni solicitate de comercianti - autorizari vocale; servicii de customer care - preluarea si solutionarea sesizarilor semnalate, activitati de loializare a clientilor existenti si de adaptare continua la nevoile acestora.Cum se acceseazaServiciul de Call Center al Bancii Transilvania poate fi contactat fie apelind la unul dintre numerele de telefon: 0801 0101BT – din reteaua Romtelecom, 0264 3080BT – din orice retea, inclusiv din strainatate, *80BT – din reteaua Vodafone sau Orange, fie scriind pe adresa de e-mail contact@bancatransilvania.ro. In continuare, vor ramine disponibile si numerele de telefon existente pentru diferite grupuri de suport (carduri, comercianti care accepta carduri, Internet Banking, Home Banking si IMM-uri), apelurile pe aceste numere fiind preluate tot de echipa Call Center. Rapiditate"Atingerea unor standarde cit mai înalte de calitate este unul dintre obiectivele majore pe care ni le-am propus inclusiv în acest an, în contextul unui mediu bancar european si al unei exigente sporite a clientilor nostri. Prin urmare, Call Center-ul Bancii Transilvania este înca o promisiune îndeplinita, care aduce banca mai aproape de clienti", afirma Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania."Serviciul Call Center si noua solutie implementata ne permit sa actionam eficient ori de cite ori este nevoie, pentru a asigura accesul rapid al clientilor la serviciile bancii, fara a fi nevoie ca acestia sa se deplaseze la una dintre unitatile noastre. Iar obiectivele imediate sint clare: reducerea perioadei de asteptare pentru clienti, la sub 30 de secunde, 80% din solicitari fiind rezolvate la primul apel, adauga Gabriela Nistor, Director Retail Banking, Banca Transilvania.Lansând serviciul de Call Center, Banca Transilvania urmareste mentinerea unui contact permanent cu clientii actuali si potentiali, adaptarea continua la nevoile acestora si, astfel, cresterea gradului de satisfactie în utilizarea produselor si serviciilor bancii.

comments powered by Disqus