monitorulcj.ro Menu

Sibiul, in tinuta de vara

Capitala Culturala Europeana isi contureaza imaginea estivala. Un nou spot de promovare a Sibiului va fi difuzat, de astazi, pe mai toate canalele retelei publice de televiziune din tara. Dupa „Fabrikultura", noul mesaj lansat de clipul „MetARTmorfoza" vorbeste despre viata dintre zidurile Sibiului si despre spectacolele prezentate in cea de-a doua jumatate a anului Capitalei Culturale. „Campania de promovare a Capitalei Culturale se afla intr-o etapa de reenergizare. Noul spot central realizat pentru Sibiu va fi urmat de activitati de comunicare ce vor viza evenimente si proiecte de o deosebita importanta. Acestea vin sa completeze parteneriatul exceptional cu presa scrisa si audiovizuala, care au contribuit in mod vizibil la promovarea Capitalei Culturale Europene", a spus Sergiu Nistor, comisarul guvernamental pentru programul „Sibiu 2007". Spoturi pe netNoul clip de promovare a Sibiului este semnat tot de cei de la GAV Scholz&Friends, echipa din care a facut parte si Liviu Marghidan, directorul de imagine al filmului California Dreaming, premiat la Festivalul de la Cannes. Marghidan a asigurat regia de imagine si pentru primul spot de care a beneficiat Sibiul, Fabrikultura. In centrul noului clip se afla aceeasi tinara care, de aceasta data, este mai mult decit un simplu spectator al evenimentelor culturale. Campania de promovare estivala mai include inca doua clipuri. „Marginimea" si „Vara Vesela" vor putea fi accesate numai pe internet.  

comments powered by Disqus