monitorulcj.ro Menu

Trei zile de sarbatoare

In cel mai potrivit decor, cel oferit de santurile cetatii, a fost amenajat un spatiu adecvat iar muzica, berea, micii si voia buna au fost la ordinea zilei. “Serbarile Timisoreana” au insemnat, pina acum, pentru fabrica de pe malul Begai un adevarat tur de forta inceput in 22 iunie si care urmeaza sa se incheie abia in 2 septembrie. Municipiul Alba Iulia s-a numarat, in acest an, printre cele 10 locatii in care producatorul autohton de bere blonda a organizat festinul cu tenta medievala, iar decorul a fost apreciat a fi cel mai potrivit de pina acum. “Ne aflam probabil intr-unul dintre putinele orase in care avem parte de o locatie mai veche decit berea noastra”, a declarat incintata Sandina Olteanu, brand managerul fabricii din Timisoara. Ar mai fi de adaugat ca la momentul festiv al deschiderii oficiale a sarbatorii de la Alba Iulia au participat mai multe oficialitati locale, intre care consilierul municipal Horea Bardas, viceprimarul municipiului Alba Iulia, Ioan Bogatan, si deputatul de Alba, Stefan Bardan, care s-au bucurat ca “cetatea incepe sa prinda viata prin astfel de evenimente”. Distractie, muzica si bereCele trei zile in care santurile cetatii au fost animate de sarbatoare au insemnat pentru albaiulieni si o serie de concerte, pe scena urcind simbata formatiile Iagalo, Fanger si Class, iar duminica Poarta 3, Vita de Vie si Cargo. Spectatorii au avut parte si de multe concursuri interesante si interactive cu tenta medievala, desfasurate intre reprizele de muzica. Este interesant de stiut faptul ca proiectul “Serbarilor Timisoreana” a inceput in urma cu 12 ani in municipiul care gazduieste producatorul de bere. La vremea respectiva, era vorba despre un singur eveniment care sa marcheze o mica sarbatoare a berii locale. Proiectul a luat insa o amploare neasteptata, ajungind in acest an sa invadeze si mediul informatic, printr-un site popular care ofera asa numitul “Jurnal de Caravana”, un loc dedicat amatorilor de distractie. “Este prima data cind folosim internetul. Dupa 300 de ani era si cazul sa incercam asta. Ne straduim sa deschidem poarta spre casa berii”, a declarat brand managerul Sandina Olteanu.

comments powered by Disqus