monitorulcj.ro Menu

Banca Transilvania a emis 1 milion de carduri

Cu un portofoliu de 11 produse alternative care permit tranzactii la comercianti si retrageri de numerar, banca se adreseaza atit persoanelor fizice, cit si celor juridice. In oferta Bancii Transilvania se regasesc carduri de debit, de credit, precum si co-branded tocmai pentru a raspunde astfel unei piete extrem de segmentate, cu cerinte specifice.„Am ajuns la acest rezultat datorita faptului ca am incercat, de fiecare data, sa fim cu un pas inaintea pietei. Sintem promotori in ceea ce priveste introducerea in România a cardurilor Visa co-branded si – la inceputul acestui an – a cardurilor de credit Visa Platinum. De la produse dedicate oamenilor de afaceri si pina la cele pentru studenti ne-am gindit la fiecare client al nostru – actual sau potential, declara Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania. Banca are 383 de locatii, 586 de bancomate si peste 6.000 de POS-uri in tara.„In doi ani ne-am dublat portofoliul de carduri, concentrindu-ne foarte mult atit pe atragerea de noi clienti, dar si pe activarea celor existenti, prin campanii sustinute pentru fiecare produs de acest gen din oferta noastra“, afirma Gabriela Nistor, Director Retail Banking. Cea mai recenta dintre aceste promotii este „Vacanta fara dobinda“ si se adreseaza celor care solicita, pina in 14 iulie, un card de credit MasterCard FORTE. Astfel, pentru citeva luni, mai precis pina in octombrie, clientii nu vor mai avea grija dobinzii aferente sumei imprumutate de la banca, destinata achizitionarii de produse si servicii sau ridicarilor de numerar. Dar campania este dedicata si celor care sint deja clienti ai bancii si care utilizeaza cardul MasterCard Forte pentru achitarea cumparaturilor la comercianti. Tranzactiile de peste 10 lei efectuate in perioada promotiei sint inregistrate automat intr-o tragere la sorti, premiile fiind doua excursii in valoare de 2.000 EUR fiecare. „Numai in perioada campaniei am emis peste 10.000 de carduri MasterCard FORTE, dar mai avem trei saptamini pina la finele acesteia si estimam o crestere semnificativa a numarului de carduri de credit” adauga Gabriela Nistor.„Ne-am indeplinit acest obiectiv stabilit pentru prima jumatate a acestui an, de a avea 1 milion de carduri emise si, totodata, 10% din piata. Eforturile noastre nu se vor opri aici pentru ca avem si alte planuri pentru consolidarea acestei pozitii, incheie Robert C. Rekkers. — Directia Merketing a Bancii Transilvania

comments powered by Disqus