Anunțuri

Comunicat de Presă – “Creșterea competitivității și a productivității firmei Startplast SRL prin achiziția de utilaje și echipamente moderne, eco-eficiente”

 

 

 


Comunicat de presă

Data: 03.10.2018

Creșterea competitivității și a productivității firmei Startplast SRL prin achiziția de utilaje și  echipamente moderne, eco-eficiente


SC STARTPLAST SRL, cu sediul în str. Al. Vaida Voievod, nr. 14, Scara 2, Ap. 72, Mun. Cluj-Napoca, jud. Cluj, a implementat proiectul cu titlul ”Cresterea competitivitatii si a productivitatii firmei Startplast SRL prin achizitia de utilaje si echipamente moderne, eco-eficiente”, în cadrul Programul Operaţional Regional (POR) 2014-2020, axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii”, prioritatea de investiții 2.1 ”Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”, co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza contractului de finanţare încheiat cu Ministerul Dezvoltarii Regionale și Administratiei Publice și Agentia pentru Dezvoltare Regională Nord-Vest, cod SMIS 104865.

Valoarea totală a proiectului este de 447,164.62 lei, din care asistenţa financiară nerambursabilă este de 300,494.87 lei.


Valoarea finanțării din FEDR este 254,184.00 lei.

Proiectul s-a implementat în Mun. Cluj-Napoca, str. Câmpina, nr. 62/A, CORP CLADIRE JUCARII, PARTER, judet Cluj, pe o durată de 8 luni, în perioada 09.03.2018 - 09.10.2018.


Obiectivele specifice ale proiectului de investiție sunt:

- Introducerea unui produs nou ca urmare a inovării și diversificării proceselor în cadrul firmei prin achiziția unei mașini de injectat și a unui racitor de ultimă generație;


- Îmbunătăţirea calităţii mediului înconjurător prin asigurarea creșterii gradului de recuperare și reciclare a deșeurilor, realizată printr-o colaborare cu un furnizor de colectare selectivă a deșeurilor în perioada de implementare al proiectului și respectarea principiului egalității de șanse prin implementarea de măsuri pentru accesul persoanelor cu dizabilități;

- Dezvoltarea resurselor umane ale microîntreprinderii prin angajarea  unei persoane dintr-o categorie defavorizată și menținerea locurilor de muncă existente și a celui nou creat pe întreaga perioadă de durabilitate a proiectului.

Rezultatele proiectului:

- Un produs nou (distantier liniar) până la finalizarea implementării proiectului și capacitate productivă semnificativ îmbunătățită ca urmare a inovării fluxului tehnologic prin achiziționarea unor utilaje de ultimă generație menite să crească gradul de calitate a produselor dezvoltate;

- Un contract de colaborare semnat cu un furnizor de colectare selectivă a deșeurilor în perioada de implementare al proiectului cu valabilitate de cel puțin până la încheierea perioadei de durabilitate, un loc de parcare pentru persoane cu dizabilitati;

- 1 loc de muncă creat în perioada de implementare  pentru o persoană dintr-o categorie defavorizată până la sfărștiul perioadei de implementare și menținerea acesteia până la sfârșitul perioadei de durabilitate.

Prin implementarea proiectului s-a creat un nou loc de muncă pentru o persoana dintr-o categorie defavorizată, s-a semnat un contract de colectare selectivă, s-au achiziționat echipamente eficiente energetic și s-a amenajat un loc de parcare pentru persoane cu dizabilități, contribuind astfel la dezvoltarea regiunii, la îmbunătățirea calității mediului și la asigurarea egalității de șanse.

Date de contact STARTPLAST SRL:

Persoana de contact: Purcar Emil, Administrator

Tel: 0745 362 605

Email: startplast@yahoo.com

 

STARTPLAST SRL

Investim în viitorul tău! Proiect cofinanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Regional 2014-2020

www.inforegio.ro      |     facebook.com/inforegio.ro

Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei

Ultimele Stiri
abonare newsletter