Actualitate

Romtelecom: Campania incriminată de CNA a fost făcută cu bună-credință, după „o amplă documentare”

<p>În urma mai multor sesizări primite de la telespectatori în legătură cu ultimul clip de promovare a serviciilor Romtelecom, în care este utilizată muzica colindului „Domn, Domn să-nălţăm”, Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis să trimită companiei o scrisoare de atenţionare în care precizează că o astfel de abordare riscă să lezeze sentimentele religioase.</p>

În replică, reprezentanții Romtelecom susțin că intenția campaniei a fost aceea de a transmite o urare consumatorilor români „în acelasi timp cu promovarea unor produse, prin intermediul unor cantece laice, tradiționale, foarte populare în perioada sărbătorilor de iarnă”.

Reprezentanții companiei afirmă că, tocmai pentru a se asigura ca demersul este „unul de bună cuviință”, au realizat „o amplă documentare pentru campanie, din care rezultă clar că aceste două colinde sunt de sorginte laică și nu colinde religioase, cum sunt cele denumite în literatura de specialitate «cântece de stea»”.

„În plus, poate nu este lipsită de relevanță împrejurarea că, în ambele situații, au fost folosiți artiști profesioniști în domeniu, și facem trimitere directă în special la melodia «Domn, Domn sa-nălțăm» cântată de corul profesionist «Accoustic», dirijat de maestrul Dan Jinga, el însuși absolvent de teologie și bun cunoscător al ortodoxismului. Nu avem nicio îndoială că, în măsura în care modalitatea aleasă de noi pentru a ne exprima ar fi adus o atingere valorilor creștine, domnia sa ar fi fost primul care ar fi refuzat orice colaborare”, susțin reprezentanții Romtelecom.

Vezi și:


Romtelecom, atenționat de CNA pentru folosirea muzicii unui colind ortodox în scop publicitar

Ultimele Stiri
abonare newsletter